16 Mayıs 2012 Çarşamba

..

ne zamandır yazmadım değil mi? öyle doluyum ve öyle bunaldım ki tenefüs aralarında deneme çözüp gene de yetiştiremiyorum.

bak şimdi sabah 8gibi evden çıkıyorum. 9' da stajda olmam gerekiyor. yoksa patron stajerimiz bugün uyuyakalmış galiba diyor. sonra 2' ye çeyrek kala falan zor çıkıyorum ordan. rica minnet izin aldım kurs var diye. kursa geçerken atıştırıyorum. kurs 6' ya kadar. hocaya kalsa 9' a kadar yapacak. ama 6,30' da diksiyon kursum var. bi tek de bana uymuyor. bi yandan da erken bitsin istiyorum  bu kurs. ordan çıkıp diksiyona gidiyorum. aslında diksiyon çok zevkli. kafamı boşalttığım 2 saat. keşke daha rahat bir zamanıma denk gelse. diksiyon yoksa eve gelip spora gidiyorum. yani her halükarda oturup yemek yemem 9' u buluyor. 10' a kadar yemek yedim ve dersin başına oturabildim diyelim. 2 saate neyi sıkıştırayım. o gün işlenenleri mi tekrar edeyim, testini mi çözeyim. yoksa hukuki maliye, muhasebe mu çalışayımi gy-gk mü, yoksa ingilizce mi? ki haftasonu kpds var. diksiyon ödevlerini vs. saymıyorum bile. çok bunaldım. 2 hafta sonrası için çok olumlu düşüncelerim var. sık dişini..

bi de bu kadar çabanın, yorulmanın karşılığı olsa. bazen boşa paralıyormuşum gibi geliyor kendimi. yani mesela bir işin olur çabalarsan ortaya o emeğin ürünü bir şey koyarsın, karşılığında para alırsın. benimki boşa kürek çekmek gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder