5 Mayıs 2012 Cumartesi

berlin kaplanı..

dizi siteleri kendini toplayana kadar filme yöneldim biraz. filmin alternatifi daha çok oluyor. şurdan izledim:
http://www.filmizledur.net/berlin-kaplani-full-izle/parca/4.html

filmi beğendim ben. senaryo çalıntıymış vs. ilgilenmiyorum. film olarak beğendim.

ata demirer boksör olmamış yalnız. her yeri löp löp sallanıyor. tamam ağır siklet olabilir kollara bari biraz daha yüklenseymiş. filmin %90' ı zaten normal geçiyor da o %10luk ring sahneleri fenaydı yani.

almancı tipi güzel olmuş bence boksör olarak değil de sporcu olmayan bir meslekle bu tipi yapsa daha güzel otururmuş.

açılay tipi garip geldi. o kadar alıştım ki açılay' a emeğine sağlık diyecekmiş gibi.

en son istanbul' daki antrenmanlara çok güldüm. teyzeye biraz daha hızlı olabilir miyiz falan.:) keşke daha uzun olsaymış.

klasik komedi filmi, mutlu son, yazlık yerde geçiyor. izlenesi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder