1 Mayıs 2012 Salı

pazar ganimetleri..

gordion' un ordaki sosyete pazarına gittim. ne zamandır gitmiyordum, özlemişim. güzel şeyler vardı. pek de erken gitmedim ama nispeten tenhaydı. baya şey aldım. aslında biraz daha gegelesem daha fazla bile alabilirdim hatta arkası lacivert, önü su yeşili bir bluz beğenmiştim ama çok bol diye almadım.

bu arada bol bol bluz gördüm. sanırım bu sezon penye, body vs. out, saten, kumaş bluzler in. bana uyar. tam da iş yaşamı için daha ciddi şeyler alma düşüncesindeydim.

önü saten, arkası penye bluz: 7,50tl. çok dandik ve çok güzel şeylerin karışık halde durduğu bir tezgahta buldum. arkası penye olduğu için rahat, ama önü saten olduğu için de şık. aslında tam saten değil de o kumaşın adını bilmiyorum. omuzlarında fermuar detayı var, düşük kol, boynu oval bişey. sade aslında ceket içine falan da güzel gider.

resimler pek belli değil tabi. dökümlü bir şeyin resmini doğru düzgün çekmek zor.

neyse bu bir yelek. fiyatı 5tl.

evde giymelik eşofman altı. dandik bişey. biraz pahalı. tanesi 5tl. ama desenleri çok sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder