5 Mayıs 2012 Cumartesi

twilight 4..

artık ben bu twilight' ların isimlerini takip etmeyi bıraktım. sayılarla gideceğim. şurdan izledim:
http://hdfilmizle.net/alacakaranlik-4-safak-vakti-filmi-full-izle.html?postTabs=5

genelde twilight serisini beğenmiyorum. ee niye izliyorum? arkadaş ortamında falan pek bahsi geçiyor. fransız kalmayayım, gündemi takip edeyim baabında izliyorum.

yalnız bu filmi sevdim. tamam bella bi şekilde yaşayacak belli ki, bi film daha var. ama vampir olacak mı? ki başta bu filmde evlilik hayatını falan işlerler, öbür bölüm de bella' nın vampirliği üzerine olur demiştim. daha şaşalı bir geçiş töreni bekliyordum sanırım. iyi oldu böyle.

mesela bebek olayı tamamen tahmin edilemezdi benim için. bu vampirlerin işi de iyi walla. hem ömür boyu yaşa, hem de çocuk da doğur. ohoo. uyku sorunları da yok. pek gerçekçi değildi işte. true blood daha mantıklı gibi o yüzden.

bi de şimdi bu vampirlerin doğası gereği yaşlanmıyorlar. yani bu filmde yıkmadıkları bi bu klişe var. ee bu bebek büyümeyecek mi o zaman. jacop' a yazık oldu o zaman.

jacop da anası olmadı bari kızı boş bulmuşken mühürleyivereyim mi dedi naaptı. yok kızı kurtarmak falan bahane işte.

o değil de bella' ya noolmuş öyle. yavrum zaten zayıf bişeydi film diye iyice zayıflamış. yüzüne de basmışlar makyajı 20kg falan kalmış herhalde. hatta o kadar zayıflamış ki kendini kasamamış bile.:)

bella' nın gelinliğini de beğenmedim. o ne öyle zaten çöp gibi kız. bari biraz kabarık olsaymış. karakter olarak uymuş gerçi.

tatil sahnelerini kısa kestiler ama güzeldi. bu sefer edward' ın makyajı da daha mantıklıydı. gerçi o sahneler çekilirken yanmasın diye kaç faktör güneş kremi sürdüler acaba.

bi de cullenlerden genç esmer olan abi ilk filmde daha bi taştı. biraz spor falan yapsa iyi olur gibi.

yalnız filmde son oldu. yazılar falan aktı 5dk sonra hop bi sahne daha. kaçırmamak lazım.

bu arada resimde edward' ın parmakları da kalem gibiymiş maşşalla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder