19 Mayıs 2012 Cumartesi

ders çalışmamak için yapılan anlamsız hareketler..

bu konuda level atlamış olabilirim. son icraatım sim' in evini sil baştan kurmak:

zamanında kurduğum odaları rastgele, param oldukça aldığım ve otları temizlemeye enerjim olmadığı için boş bulduğum yere yerleştirme yapmışım. duvar duvar üstüne binmiş, pis bir şey olmuş. geri plandaki bütün çimleri temizledim. 30 kadar enerji harcadım. en zoru bu kısımdı.
odaları yerleştirdim. exterior walls açıldığında içerideki görüntüyü bozmayacak şekilde düzenledim. yalnız zamanında ucuz olsun diye küçük küçük odalar almışım. biraz para biriktireyim. büyük oda alıp değiştirmem lazım.

bundan sonrası zevkli. duvarları tek renk ve sadece beyaz yaptım ki fazla göz yormasın. çingene gibi her odası farklı renk evleri sevmiyorum.

eldeki eşyaları sığdırmaya çalıştım, uzunları duvara dayadım. aslında büyük bir odam olsaydı güzel bir oturma odasında şömine, tv, vsyi toplamayı düşünüyordum ama şimdilik güzel oldu.


bu da beach house. zaten deniz kenarında evin var ne bi de havuz diye kastırdık anlamadım ya. neyse..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder