19 Mayıs 2012 Cumartesi

glee..

3/20' ye bayıldım, bayıldım. bu ara gleek olma yolundayım ve en sevdiğim bölümlerden biri oldu. hele tina' nın rüyası. üşenmedim hepsine screen shot almaya çalıştım:


puck
teen jesus
sam
mercedes
mike
tina
sue
will

artie
sugar
rory

brittany
santana
quinn


aslında resimler yeterli değil. çünkü birbirlerinin mimiklerini de yapmaya çalışmışlar. blaine' in puck taklidi, rory bakışlı sam, sam umursamazlığında rory, finn ve puck zaten dehşet bişey. puck gibi bir tipi blaine gibi papyonla gezen bişey yapmışlar ya yarıldım zaten.

aslında hepsi güzel. quinn' in sugar motta taklidi de çok güzel bence.
santana' yı artie yapmışlar ya.
artie' nin santana taklidi abartılı geliyor çünkü artie güzel bir kız değil ama komik. teen jesus' un saçına da peruk falan bişey taksalarmış iyiymiş. arkadan toplamışlar ama yemedi. yalnız teen jesus kılığında mike korkunç olmuş. gece sokakta görsem korkarım walla. o sert bakışlar falan. bi de tina rachel kılığına girmiş. burda anladık ki aslında rachel daha zayıf bir kız. zaten baştan beri tina' nın kolları fazla tombul geliyor.

gene de güzel, sadece bu bölümü içeren bir yotube videosu bulsam ilk sırada favorilerime sokucam zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder