1 Temmuz 2013 Pazartesi

sivilce vs. ben..

annem ne zamandır yüzümdeki sivilcelerle ilgili cildiyeciye gitmek istiyordu, haftasonu uğradık. gerçi bana göre lazerle bağlantılı dışarı çıkmaya çalışan kıllardan dolayı normal sivilceler bunlar ama neyse.

doktorun önerdiklerini aldık, ilaç vermedi zaten. lazer sebebiyle cildimin zaten hassas olduğunu, yoğun tedavinin zarar verebileceğini söyledi.

güneş kremi önerdi, clinique zaten bitmek üzere olduğundan itiraz etmedim. renkli olması işime gelebilir de. gerçi clinique' in matlığı iyiydi, bu gene biraz parlama yapıyor. fiyatı: 79tl.

bir de sabun önerdi, hassas ciltler içinmiş, aldık ama evde daha 100gr coalface var daha, önce onu bitireyim diyorum. fiyatı:14,35tl.

imex yazan arkadaş da kapatıcı imiş, onu da hediye etti, inglot kapatıcım da gayet iyiydi ama kullanalım bakalım.

aslınd sivilcelerle ilgili hiçbir problemim yok, ben normal olduklarını düşünüyorum. eylüle kadar lazeri bitirin, tekrar değerlendirelim dedi. sivilce işi değil de siyah noktalara çözüm bulacaksa ben varım diyorum..

2 yorum:

  1. ımex bir kapatıcı değil,antibiyotik içeren reçeteli satılan bir sivilce kremi. prospektüsünde de okuyabileceğin gibi günde bir kaç kez sivilcenin üzerine uygulanması öneriliyor ve muhtemelen günlük hayatta da rahat bir kullanımı olsun amacıyla ten rengine yakın bir tonda yapmışlar ama kullandığında kendin de göreceksin ki kapatıcılık düzeyi neredeyse sıfıra yakın.

    YanıtlaSil
  2. hmm aslında aldığımdan beri kullanmadım ama bunu söylediğin iyi oldu. kapatıcı diye gözaltına falan sürmeyeyim o zman

    YanıtlaSil