18 Temmuz 2013 Perşembe

m&s alışverişim..

alışverişin marks and spencer ayağını 2parça ile tamamladım. bu sezon m&s' e fena halde takmış durumdayım. boş çıkamıyorum. iş dolabı düzenlemek için mükemmel parçalar var. beden konusunda sınırlama olmaması süper bişey zaten. hele indirimde baya sempatik bir yer olmuş. gerçi sezon başında aldığım 2 gri pantolonun da fiyatı düşmüş. neyse ki fazla değil. yarı fiyatına düşse kalpten giderdim. gerçi baya giydim onları. zor zamanlarımda kurtarıcım oldular ki parasını çıkardı denebilir.

aldıklarıma gelirsem:

etek:69,99tl. tam istediğim gibi, yüksek bel ve diz hizasında. the office' te donna noble' da gördüğümden beri hayalimde böyle bir etek vardı. hatta aklımdaki model krem rengiydi ama saklamam gerken bir göbeğim varken lacivert daha mantıklı bir renk.

tek üzüntüm trabzon' da amele styla yandığım için bayram sonuna kadar bu eteği giyemeyecek olmak.

pudra rengi kazak: 29,99tl. tamam temmuz sıcağında boğazlı kazak almak akıl kârı değil ama fiyatı inanılmaz uygun ve iş yerinde giymek için çok klas bir parça. üstüme baya oturuyor bu arada 16 aldım onun için. gene de kışa kadar o göbek gitmeli..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder