12 Temmuz 2013 Cuma

trabzon..

bu sene leyleği havada gören ben trabzon'daydım. 10-15sene önce görmüştüm ama haliyle hiç bir şey hatırlamıyorum. işin güzel yanı o dönemle aynı kiloda hatta daha bile zayıf olmam :)

trabzon deyince akla ilk gelen sümela. önceki gelişte de gitmiştim ama bana dediler ki oranın yolu yapıldı, cillop gibi oldu. kapının önüne kadar çıkarıyorlar. inanmayın bunlara efendim. tamam yol baya kısalmış ok. ama 200mt lik bir patika var ki. bildiğim tüm duaları ederen geçirdim gene. evet ben maceracı ama korkağım. naapiim. yerler ıslak, doğrudüzgün yol yok. dar dar yokuşlar, her yerde ağaç kökleri. en son teyzenin birine carladım. ben yanımdakine ahtapot gibi yapışmışım daha benden tutmaya çalışıyor. biz kapı gibi babamızı boşa mı getirdik.

ayrıca yolun yapılması bi bakıma kötü olmuş. yolun bir noktasında durup yukarı baktığında o muhteşem kartpostallık manzara görünürdü. şimdi arabayla geçiliyor ve indiğinde fazla yaklaşmış oluyorsun. şu iyi oldu. biz geldiğimizde komple restorasyon halindeydi baya toparlamışlar ama daha çok iş var belli. ama 15tl parka giriş + adam başı 8tl bence etmez.

ordan zigana geçidi' ne kadar gidip döndük işte. zigana' yı hep ilginç bulmuşumdur. girişiyle çıkışı arasındaki bitki örtüsü farklılığı ve iklim. bi uç güneşliyken bi uç hep bulutlu oluyor nedense..

pek bişey gezmedik zaten bol bol uzun çarşıda takıldık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder