22 Temmuz 2013 Pazartesi

sokak kedisi bob..

bu tarz popüler kitapları pek tercih etmem, hele de hayvanlarla ilgili kitap ve filmleri sevmiyorum. ama kitapları aldığım arkadaşım kesinlikle bunları da oku diye ısrar etti.

kitap klasik. adamın biri sokakta bir kedi bulur ve hayatını değiştirdiğini iddia eder. şansına da o kedi eşi benzeri olmayan über zeki bir kedidir. kitabı okurken bi tane olsun kötü özellik yok mu? diye düşünüyor insan.

kitabı şu açıdan sevdim. uyuşturucu tedavisinin aşamalarını anlatmış. bu ara breaking bad izlediğimden konuyla bağlantılı oldu. bir de ingiltere' deki sistemi sevdim. anladığım kadarıyla tüm toplum sorumnları için çözümler üretilmiş. mesela bundan 5-6 yıl kadar önce kedimi götürecek veteriner bulamamıştım, mavi haç' ın ücretsiz veterinerlik hizmeti vermesi, evsizler için sosyal konutlar, işsizler için big issue dağıtıcılığı işi. bunların hepsi birer çözüm. bizde de böyle şeyler olmalı aslında. bir de kediler için çip olayını sevdim.

tek anlamadığım kedinin öyle sokaklarda sahibiyle gezmesi. dediğim gibi kedilere yabancı değilim ama bizim kedi pek tırsaktı dışarıda yere bıraktığımda hemen kuytu bir köşeye saklanıverirdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder