16 Temmuz 2013 Salı

trainspotting..

şurdan izledim:
http://unutulmazfilmler.com/trainspotting-k4.html#

garip bir filmdi. bazı noktalarında çok kızdım. bırak şu arkadaşları, sana sadece zarar veriyorlar diye bağırdım. ama sonunda attığı kazık süperdi.

ama ewancığıma noolmuş öyle. bi deri, bi kemik kalmış yavrum. dar dar da giyincince. nerde o meşhuur obi wan diyor insan.

filmle ilgili en ilginç anım şu oldu ama: filmin başında "bir ev seçin, arkadaşlar seçin ve yavaşta ölmeyi bekleyin, ben bunları seçmedim, ben başka bir şey seçtim" diye. bu sözü çook çok önce gazetede görmüştüm ve yıllarca duvarımda asılı kalmıştır. yıllar sonra beni depresyona sürükleyenin bu olduğunu düşünüp yırtıp atmıştım. ilginçtir, ondan sonra işler iyi gitmeye başladı. bundan kimseye bahsetmedim ama bazı şeyleri içten içe hissedersin ya öyle bişey. bu filmden alıntı olduğunu da bilmiyordum. muhtemelen filmin dayandığı kitaptan alıntıdır.tekrar duyunca bir garip oldum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder