5 Temmuz 2013 Cuma

watsons alışverişim..

küçücük bir alışverişti bu, keşke tüm alışverişlerim böyle masum kalabilse.

aseton almak için girmiştim zaten, cosmo shop reyondaki en ucuz üründü, alıp süngerli asetona döktüğüm için sıkıntı yok. fiyatı: 1,99tl

rimmel oje: 4,49tl. bir oje için aşırı pahalı farkındayım. ama rengi o kadar beğendim ki. koyu gri, mor, lacivert gibi bir renk. 2 sene önce paradoksal diye bir renk vardı, onun gibi değil. grisi daha baskın. 711 punk rock diye bir renk. biliyorum hiç yazlık bir renk değil, işte sürmek için de fazla iddialı ama sevdim işte, ötesi yok. yalnız rimmel ojenin fırçasını hiç beğenmedim. çok kalın ve çok fazla ürün geliyor.

bunu watsons' tan almadım ama ekleyeyim. tunalı' da gezerken nedu diye bir kozmetikçinin kapı önünde gördüm. 1tl idi. denemek istedim. fena çıkmadı da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder