20 Temmuz 2013 Cumartesi

watsons alışverişim..

amele styla yanıklarımı kapamak için otobronzanlara sarıldım.

öncelikle amele styla nasıl yanılır anlatayım. plaja gitmiştim ama hikaye trabzon' da geçiyor, hava bulutlu, güneş yok. yarım saat sonra yağmur yağdı diyeyim hatta.

güneşte sadece 15dk kaldım. o da 3/4' üm şemsiye gölgesinde zaten kalan kısım dizden aşağısı gibi. mantiken bir insan bu kadar yanamaz diyorsun değil mi? ama yok. dizden aşağım ıstakoz renginde. üstelik de bu keskin bir çizgi değil. 2 bacağım arasında 20cm kadar fark var ve arka taraflar süt beyaz. bu da yetmezmiş gibi yer yer parmak izleri var. bariz elimi değdiğim yerler beyaz kalmış.

aslında sally hansen alacaktım ama 50küsür fiyatı görünce alternatiflere yöneldim. rimmel' de bi alana bi bedava varmış. krem olan bedavaya geldi. normal insanlar için hoş bir ürünmüş sanırım. benim derdime derman olamadı. spreyin fiyatı: 24,99tl, krem: 17,99tl. ikisini alınca 25lira ödedim ama kasadaki adam pek sempatikti 50lirayı geçtiği için kotek 2liraya gelecek dedi, aldım ben de. atın ölümü arpadan olsun. dünyaları harcamışım 2liranın lafı mı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder