30 Haziran 2013 Pazar

haziranda bitenler..

the body shop born lippy (passion berry): yapı olarak sevdim ama koku olarak sevmedim. gerçi kavanozdaki dudak ürünlerini konsept olarak sevmiyorum ya. tekrar almayacağım kesin ama.



rival de loop ruj (02): bunu bi sevemedim ya. yapısını da sevmedim, rengini de sevmedim, kokusunu da sevmedim. zaten aldığım gün kırmıştım. daha fazla ısrar etmenin alemi yoktu, attım.

flormar dipliner: aslında makyaj fırçasıyla uyguladığım jel eyelinerı daha çok sevsem de seyahatlerde bu türlerin daha pratik olduğu bir gerçek. mesela geçen yanıma aldığım cağnım inglot fırçam haşat olmuş, çöpe gidecek. parasında da değilim de inglot için tee armada' ya gitmek gözümde inanılmaz büyüyor.

neyse bunu sevmedim bu arada. kopkoyu bir renk değil, fırçası da yamuldu biraz. tam bitmemişti ama attım. gıcık etti en son.

lush ocean salt maske: bu maske biraz daha götürürdü beni ama son kullanma tarihi geçmek üzere diye bol bol kullandım.

yapı olarak fena değil. tuz zaten bildiğimiz, tadı falan da tuz. mucize yarattı diyemeyeceğim, tekrar alabilirim de ama başka maskelere fırsat vermeyi tercih ederim.

lancome hypnose noir maskara: doğrusu bayıldım. nasıl yapıyor tam anlamadım ama bunu sürdüğüm gün makyajımın daha iyi olduğunu hissediyordum. maalesef kurudu. kesinlikle tekrar alınacak.

avon göz makyajı temizleyici: yıllardır benimleydi, nihayet bitti, tekrar alınmayacak.

loccitane pivione flora duş jeli: pek sevmedim. tamam kokusu hoş ama köpürmesi iyi değil, denemek için almıştım zaten pek de pahalıydı, bir daha almam.

garnier saf ve temiz 3ü bir arada: ben bunu günlük temizleyici olarak kullandım, belki 1-2 kere de maske olarak. memnundum aslında tamam mucize yaratmadı ama fiyat- performans açısından hiç de fena değildi. tekrar alabilirim ama denemek istediğim başka şeyler var, belki sonra..

sephora lagoon parfüm: sevdim, fresh bir kokusu var. özel olarak aman gidip almalıyım diye düşünmüyorum ama gidersem alabilirim.

live clean elma sirkeli şampuan: sevdim aslında. çok çabuk bitti gerçi. fiyatı dışında tekrar alınası bir şampuandı.

the body shop hindistan cevizli body butter: kokusu biraz yapaydı, onun dışında klasik tbs kremi.

aslında bu vücut kremlerini alma mottomu sorgulamaya başladım. yani bunları sadece ayaklarıma sürüyorum çünkü ellerim dahil vücudum için fazla yoğunlar. o zaman bir ayak kremi daha işlevsel olmaz mı, diye düşünüyorum.

sephıra nail express: bu minik keçe uçlu arkadaş tırnak diplerini geriye iterken bir tür yağ salgılıyor. sevdim aslında, işinde başarılı. daha ucuz muadilini rossmann' da gördüm, sanırım bir dahakine ona şans vereceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder