29 Haziran 2013 Cumartesi

m&s alışverişim..

aslında ceket ve pantolon bakmak için girmiştim buraya. ama hiç ceket yoktu. pantolon buldum bir tane. tam istediğim gibi üzerime baya oturuyor, bu sezon pantolon işinde niyeyse m&s' e taktım. pek de pahalı oluyor soykalar. ama kesimlerine bayılıyorum. tam hayalimdeki pantolonları üretiyorlar.

bu pantolon da 119,95tl. evet bu paraya orta halli 3 pantolon alınır farkındayım. aslında etiketlerini sökmeyip 1 ay sonra iade mi etsem ne yapsam bi dahakine.

elbise:179,95tl. hayatımda ilk defa elbise aldım sanırım. küçükken bile elbise giyemezdim ben. gene uzun boydan mütevellit. akranlarımın giydiği jileler bana tunik olurdu, o yıllarda da tunik modası olmadığından annem aldırmazdı. bu sene bi arkadaşımın düğünü var ve benim inanılmaz elbise giyesim geldi. sebebini bilmiyorum. bayadır bakıyordum zaten. penye gibi de kumaşı var, yani içinde çok rahatım. hatta 1 beden küçük bilr alabilirdim ama omuzları dar gelirdi. bakalım nasıl olacak. bir de içine korse aldım. düğünden sonra hergün giyesim var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder