27 Haziran 2013 Perşembe

kot-şort alışverişi..


levis' te kampanya varmış. 1 alana, 2. %50 indirimli. ben 2. oldum. bu kot 50tl' ye geldi. inanılmaz likralı bir kumaşı var, 30 beden aldım. düğmesi filan kapanıyor ama çok düşük bel, bollaştıkça yukarı çıkar diye umuyorum. yaşlandım mı ne, düşük bel giymeyi hiç sevmiyorum.

bu da h&m şortum. siyah kumaş pantolon gibi. tam dizimin üstünde bitiyor, böylece ankara' da giyebilmeyi umuyorum. hem de sadece 25tl.

bu ikisiyle bu yazın giyim alışverişine nokta koymayı planlıyorum. daha indirimler başlamadı ama ben bittim. zaten bu aldıklarım bu sezonu götürür, seneye allah kerim.

bi mayo almam lazım sadece. onu da tam tatile gitmeden alayım diyorum. hatta 5 gün falan tatilim var. 1 üst, 2 alt beni götürür gibi geliyor. du bakalım daha 1 ay var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder