13 Haziran 2013 Perşembe

rossmann alışverişim..

temel ihtiyaçlar için gittim, ne zamandır da doğru düzgün kozmetik alışverişi yapmıyorum, son dönemde bütün parayı kıyafete yatırıyorum. aldıklarım sürekli bollaşıyor. ya daralttırıyorum, ya da direk atıyorum. indirimler de başlamadı daha maalesef. kötü kötü şeylerle de gezmek istemiyorum. o kadar kilo vermişim kendimi ödüllendirmek lazım. neyse..

bebak makyaj temizleme mendili:3,99tl. o kadar beğendim ki, bitince başka bir şey kullanamadım. hemen yenisini aldım. o acıbademin kokusuna bayılıyorum zaten. hiçbir özelliği olmasa onun için alırım.

alterra makyaj temizleme mendili: 2,90tl. bir de bunu deneyeyim dedim. bebak kesin tercihim ama yeni şeyler denemekten zarar gelmez.

baby dream ıslak mendil: 0,95tl. bunu da yanımda taşırım ya da işyerine koyarım dedim.

dalin bebe şampuanı: 4,95tl. göz makyajı çıkarmak ve fırçalarımı yıkamak için vazgeçilmezim. genelde johnsons baby alırdım, bu sefer dalin aldım.

maybelline eyeliner: 18,70tl. bunu indirimde almadığım için pişmanım. ama yaz geliyor ve eyelinera ihtiyacım var. inglot eyelinerım gene kurudu. gidip duraline almaya da inanılmaz üşeniyorum, zaten mavi eyeliner işyerinde biraz iddialı oluyor. gerçi bu da tam siyah değil.

rival young eyeliner: 7,95tl. bunun moru pek başarılı değildi ama siyahı mucize diye duymuştum. denemek için aldım. umarım iyi çıkar. maybelline iyiydi ama sabitlenme sorunu var, bu da hüsranla sonuçlanırsa mecbur gidip inglot alacağım. yazın terleyeceğim mecbur, sadece eyeliner çekip, güneş kremimi sürüp çıkmayı düşünüyorum. umarım beni yarı yolda bırakmazlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder