19 Haziran 2013 Çarşamba

watsons alışverişim..

antares' e watsons açılmış. eski douglas' ın yerine. douglas' a iyi olmuş zaten hiç sevmiyordum.

girmişken nyc markasını gördüm, watsonslara yeni geldi malum. fiyatı da nası ucuz öyle. 2 aya kadar pahalandırırlar ya da raflar boşalır. hazır raflar doluyken 1-2 şey seçtim.

nyc expert last lip colour( 438 candy rush): inanılmaz simli bir renk, direk anneme verdim. fiyatı 4,99tl idi.

nyc kiss gloss (539 soho sweatpea): aslında koyu çıkacak diye korkmuştum ama tüp gloss olduğu için az renk veriyor, hafif simli ama abartılı bir duruşu yok, yani kullanılabilir. 4,99tl.

rimmel apocalips (101 selestial): bunları da ne zamandır merak ediyordum. gloss gibi sürülüyor ama görüntü tamamen kapatıcı bir ruj. neyse ki iyi bir renk seçmişim, biraz cırtlak bir renk olsa hayatta süremezdim. genelde göz makyajına ağırlık verdiğim için dudakta ne kadar doğal o kadar iyi. testerı da yoktu. gerçi testerla da çok anlamıyorum. dudağıma süremediğim için yüzümde farklı durabiliyor. fiyatı:12,99tl.

evet gene dudak ürünlerinden gittik. evdeki stokları azaltmadan yenisini almayacağım demiştim, biliyorum ama bitirmek mümkün değil. aynı şeylerden de çok sıkıldım.

kızılay' da bir kozmetikçiden de bunu aldım. fiyatı:1,99tl. fa' nın kolonyalarını seviyorum ama normalde 6-7lira. o kadar para veremem. bunu arabaya falan koyarım muhtemelen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder