26 Haziran 2013 Çarşamba

lush alışverişim..

ne zamandır katı şampuan almak için lush' a gidesim vardı:
squeaky green katı şampuan: 27tl.

aqua marina: 27tl

coalface: 24,40tl

aslında bu seferki ziyaretimden hiç memnun kalmadım. lush' ı bilirsiniz normalde istemeden de bir sürü tester falan verirler, sonra onları deneyip beğendiklerimi almaya giderim. bu sefer kadın inatla hiç tester vermedi. istedim de halbuki. yüz maskesinin testerını istiyorum gidip benim elimde denemeyi teklif ediyor. gerizekalı insanın eliyle yüzü bir midir? walla çok gıcık oldum kadına. bi sürü şey soruyorum mesela o ne işe yarıyor, bu ne işe yarıyor falan diye. ben de bilmiyorum diyor. bana soruyo bi de neleri kullandınız şimdiye kadar, memnun musunuz falan. nerdeyse ben satış yapıcam. 1-2 şey kalmamış zaten. bi sürü daha alacağım wardı almadım. bir daha kesinlikle internetten alışveriş yapacağım. bi dünya yol tepmek zorunda kalmam en azından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder