24 Haziran 2013 Pazartesi

sosyete pazarı alışverişim..

ne zamandır istediğim kot şortu buldum: 20tl. colins yazıyor üstünde de, ne kadar doğru bilemem.

kot: 20tl. pazardaki kotlara şu ana kadar hep şüpheyle yaklaşırdım, şort denemek için beklerken buldum, denedim ve iyi oldu. 20liraya kot zaten kaçırılmaz bence.

gerçi kabin sırasında 2 gerizekalı kadınla kavga ettim. elemanlar sanki kendi evleriymiş gibi saatlerce pantolon deniyor. yahu altı üstü 20lira. denersin düğmesi kapanıyorsa alırsın saatlerce aynada kendini süzmenin mantığı nedir yani?



bu ayakkabılar 15tl idi. rahat gibiler de.

güzel tshirt, o bantlar arkada kalıyor, şık bence. olmadı üstüne bir ceket atarsın, siyah tshirt olarak kullanırsın, hem de sadece 10tl.

bunlar da sezonun dolgu topuk ayakkabıları, rahatlar da. şu arka bantlarının kayma sorununa çözüm bulabilsem saatlerce yürüyebilirim. fiyatı: 39tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder