7 Mayıs 2015 Perşembe

twinings alışverişi..

vanilla tea: £3

yoğun vanilla tadı var. sevdim gibi. sütlüsü de güzel oldu

rose garden black tea £6

kokusu çok güzel. gül aromalı şeyleri severim zaten. içinde piramit poşetler var.

gene se siyah çayın ağırlığı hissediliyor. keşke sadece gül çayı yapsalarmış.
fudge melts green tea £3

karamel kokulu bir yeşil çay. tadı çok çok farklı değil. koku insanı kandırıyor sadece.

jasmine green tea £1,70

fena değil. jasmin aroması niye bu kadar meşhur anlamadım. hatta saf yasemin çayı da vardı ama aşırı pahalı bulmuştum.
apple,cinnamon& raisin tea £3
 aldıklarım içinde en vasat bulduğum bu oldu. lipton elma çayı daha yoğun bir tat veriyor.
spicy chai £3

chai tealeri baya sevdim. bunlardan stok yapmak lazımmış. 2/3 bardak suyla demlenip üzerine 1/3 bardak süt ekleniyor.
intensely buttermint £2,50

nane çayını seveceğimi düşünmezdim ama bunu sevdim. bunda da hafif bir vanilya/karamel kokusu var.

jasmine earl grey £6

bollywood chai latte £4,50

chai latte ile chai tea arasında ne fark var anlamadım. ikisine de bayıldım o ayrı.

nutty chocolate £3,50

işte en sevdiğim. aslında tadı çikolata gibi değil. hatta ağır bile denebilir ama demleyince buram buram çikolata kokuyor.

apple& elderflower £3,50

poşet içindekilerin en vasatı. apple&raisin'den daha iyi ama gene de lipton elma çayını tercih ederim.
mango& lychee green tea £1,70

işte en sevdiğim. mango ve lycee zaten tadını da kokusunu da sevdiğim şeyler. bir de yeşil çayla birleşmiş daha ne olsun.

caramel redbush chai latte £3,50

bunu da sırf chai latte olduğu için sevdim. güzel kokuyor ve sütle yumuşak içimli bir şey. ama seçecek olsam diğerlerini tercih ederim.

rooibos flavoured with orange and cinnamon £ 8

güzel bir şey bu. kokusu çok yoğun. tadı da yoğun. yukarıdaki çaylarda koku çok yoğundu. ama tad yoğun değildi, bunda tad da yoğun.
hediyesi:

peppermint güzel bir şey. buttermint daha iyi ama.

redbush çok kötüydü. iyiki almamışımm,içemedim bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder