7 Mayıs 2015 Perşembe

londra 5.gün..

Günün etkinliği Twinings dükkanına gitmekti. 1-2 kişinin tek istediği sadece Twinings marka çaydı. Dükkan Temple istasyonuna yakın. Piccadilly ile South Kensigton'a, orda District veya Circle ile Temple'a. Aslında bunca dolaşmaya hiç gerek yokmuş. Holborn'dan Kingsway boyunca aşağı yürüsem zaten varacakmışım ama daha acemiydim.

Dükkan Tube Station'a yakın zaten. Ufacık bir dükkan. Doğrusu daha büyük bir yer bekliyordum. Çeşit çeşit çaylar var. Kavanozlardan kokusuna bakıyorsun veya istersen demlettirip tadına bakabilirsin. Zaten özel tarife göre soğuk veya sıcak çaylar da var.

Çıkınca St. Paul'e yürüdüm. Kraliyet düğünlerinin yapıldığı kilise. Her zamanki gibi burayı da Japonlar basmıştı. İçeri girmek için sıra vardı ve paralıydı, tabi ki girmedim.


Onun yerine yemek yedim. Günün menüsü M&S Foods'tan tavuklu mısırlı sandviç. Ekmek yiyince doyuyorum yahu, gerisi hikaye.


 Millenium Bridge üzerinden nehri geçtim. Bence yaratıcı bir çalışmaydı. Duyduğuma göre Holborn ile Temple arasına bir metro hattı daha yapılacakmış. Bence gerekli.

Karşıda Shakespeare'in Globe Tiyatrosu var. Tiyatronun içine girmek paralı. Aslında tiyatronun içini gezmek değil ama orada bir oyun izlemek istemiştim. Maalesef benim orada olduğum tarihlerdeki bütün oyunlar doluydu. Bir daha gitme şansım olursa önceden rezervasyon yaptırmak lazım.
Hediyelik dükkanı Shakespeare sevenler için bir cennet olabilir. Alıntılarla yapılmış tshirtler, magnetler vs. Aslında güzel bir kitap veya Macbeth alıntılı bir tshirt almak istedim ama beğenmedim. Kitaplar ufacıktı.

Yanında Modern Tate var. İlginç bir şekilde burayı daha çok sevdim. Fotoğraf makinam yanımdaydı ve madem burdayım bari doku çalışayım dedim. Eğlenceliydi. Oradan Southbank yolu ile London Bridge'e kadar yürüdüm. Bu gerçekten güzel bir yürüyüş yolu, fotoğraf çekenler, koşanlar, turistler vs..

Akşam nihayet fish and cips yedim. Balık güzeldi, sanırım alabalıktı. Aslında bir numarası yok. Kılçıksız balığı kaplayıp kızartmışlar,yanında da patates kızartması. Tower Hill'in yanındaki büfeden aldım. Geçen gelişimde aklımda kalmıştı zaten, herkes ordan alıyordu. £7 ödedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder