6 Mayıs 2015 Çarşamba

londra 4. gün..

Günün planı Piccadilly ile Leicester Squire. Leicester Squire sonraki günlerde hareket noktam oldu ama ilk gidişim perşembe idi. Aşağı doğru Trafalgar Squire'a indim.

National Gallery ve National Portrait Gallery'yi gezdim. Anladım ki ben resim sevmiyorum. Monet, van Dyck, Rembrandt, van Gogh.. meşhur insanlar ama ilgimi çekmedi.

Hele portre galerisi benim için yüzlerce ölmüş adamın resminden ibaret.

Ama National Gallery'nin cafesinde aklım kaldı. o tatlıları deneseydim keşke.

Çıkınca tekrar Leicester Squire' a yürüdüm. Meşhur M&M's World'ü aramaya. Çünkü en çok gördüğüm şeylerden biri kocaman M&M's World poşetleri idi.

Haagen Dazs vardı, tam da ara öğün vakti. 2 top aldım. Take away aldım, oturdum bir yere. Baktım uzunca bir kuyruk var yanımda madem oturuyorum bari kuyruk bekleyeyim dedim. Meğer Cindrella Exhibition varmış, hem de admission free imiş.

Çok bekledim ve beklediğime deydi diyemem. Ama beklerken çok tatlı bir kadınla sohbet ettim. Okul dışında sohbet edebildiğim tek Londoner olduğu için vaktin boşa geçtiğini söylemem.

İçeride filmde kullanılan kostümler vardı. Kostümler gerçekten güzel, filmi izlediğimde daha da anlamlı gelecektir.

İçeride bir de ayakkabıyı giyer gibi fotoğraf çektirmece vardı. Çok sıra vardı ayrıca fotoğrafta yüzün göründüğünden emin değilim.

Çıkınca Chinatown'a daldım. 2 toppingli noodle £5 idi. Yanına sebezeli sarma aldım ama yiyemedim, sıcakken çok ağır geldi, ertesi günün öğle yemeği oldu.

Az gezdiğim bir gün oldu ama güzeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder