29 Ağustos 2014 Cuma

lindt çikolataları..

lindt' in italya' da mağazaları var. hem de normalde 1-2 çeşit olarak bildiğimiz lindt çok geniş bir yelpazede ürünler sunuyor.

mesela bu tüp çikolata. bunu almıştım, ertesi gün açlıktan öldüğüm bir anda yiyiverdim, çok makbule geçti, kıvamı çikolata sosu gibi, tadı müthiş.

hello my name is cookies&cream çikolataların tanesi 1€ idi. 2 çeşidi daha vardı ama ben bunları tercih ettim.

değişik tatlar gerçekten keşke lindt türkiye pazarına da girse.

bunlar dışında öbek öbek çikolata yığmışlar, kiloyla satılıyordu, kek,puding vs. tozları vardı ama en önemlisi mağazada dondurma satılıyordu ki italya' da yediğim en güzel dondurmalardan biriydi.

bunlar da sıcak çikolataları. classic, nane, rum ve sütlü aldım, şimdilik denemeye kıyamıyorum, bakışıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder