31 Ağustos 2014 Pazar

ağustosta bitenler..

yves rocher naturelle parfüm: çok klasik bir kokusu var, kullandım tamam ama binlerce muadili var, orjinal değil. tekrar alınmayacak.

l'occitane pvoine flora vücut sütü: sevmedim, aşırı pahalıydı ve bence o fiyat etmeyecek bir üründü, son kullanma tarihi çok çabuk geçti, geçer geçmez de kremin yapısı değişti, yağı yüzeye çıktı falan. tekrar almam.

kalyon tırnak sertleştirici: işte gerçekten sevdiğim bir ürün. işe yaradığını hissediyorum. zaten o yüzden yenisini almadan bunu atmaya kıyamadım.

isana 7bitki özlü şampuan: sevmedim. saçımı yeterince temizlemediğini hissettim, tekrar alınmayacak.

bath and body works sweet pea vücut losyonu: çok sevdim. kokusu müthiş zaten, ona söylenebilecek bir şey yok. yapısı, emilimi güzel. bulabilirsem kesinlikle tekrar alırım.

mel mero duş jeli: şaşırtıcı şekilde iyi çıktı. köpürmesi ve kokuısu baya güzeldi. belki tekrar alabilirim.

nyx black label dress (177 poem): yapı olarak çok sevdim, krem gibi. ama rengi o kadar uçuk bir pembe ki. kendimi nicki minaj gibi hissediyorum. bir süre evd dudak kremi niyetine kullandım ama ertesi güne kalan renk bile aşırı parlak. başka rengi olsa tekrar alabilirim.

wellness&beuty duş jeli (mango-papaya): sevdim ben bunu. oldum olası mango kokusunu severim zaten. kokusu falan da güzel. belki büyük boyunu da alırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder