21 Ağustos 2014 Perşembe

italya..

1 haftada italya' yı gezdim. güneyinden girdim napoli'den. amalfi kıyılarında amalfi, positana, sorrento ve capri adasını gördüm. daha sonra pompei antik kentini görüp roma' ya geçtim. roma ve vatikan' dan sonra floransa, meşhur pisa kulesini tutarken çekilen pozlar, montecatini. garda gölü, juliet' in kenti sirmione ve verona. son olarak da venedik' ten yurda dönüş.

itiraf etmeliyim ki geriye dönüp baktığımda aklımda kalan en önemli şey yorgunluk. her sabah 6' da kalkıp 1' de yatmak, her sabah valiz toplamak. roma' dan sonra valiz toplamaktan o kadarr bıktım ki. bir şey almak istediğim zaman "aman valizde yer yok" deyip vazgeçtim çoğu zaman.

koskoca ülke için sadece 1 hafta. bu tur benim için fragman gibiydi, italya' yı gördüm, fikir sahibi oldum ama gezdim sayamam. mesele hiçbir müzeye girmedim, vatikan' a gidip sistine şapelini, floransa' ya gidip davud heykelini görmeden geldim.

ama güzeldi, çok güzel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder