4 Eylül 2013 Çarşamba

singin' in the rain..

şurdan izledim:
http://unutulmazfilmler.com/singin-in-the-rain-yagmur-altinda-k2.html#gizliplayer

oo meşhuur singin in the rain' in filmini nihayet izleyebildim. internette güncel filmleri bulmak kolay da, klasikleri hele de müzikalleri bulmak imkansız. şu unutulmaz filmler sitesi güzel gerçekten. her ordan çıkıyor.

filme gelirsem: içinde sadece singin in the rain yokmuş. good morning ve make em laugh da burdaymış. bu good morningi alanya' da sabahları çalıyorlardı. meğer burdan arakmış, öğrenmiş oldum. make em laugh da glee' nin bir bölümünde vardı. aslında bu şarkı be a clown' a çok benziyor. ben aynı filmdendir diye düşünüyordum ama değilmiş.

film sessiz filmlerden sesli filmlere geçişle ilgili aslında. the artist' e benziyor. ama sorunları anlatmakta daha gerçekçi sanki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder