5 Eylül 2013 Perşembe

h&m alışverişi..

bunu nerdeyse yıllardır arıyorum. 2001 miydi neyi böyle reklam kol tshirtler çok modaydı ama o zamanlar kendime göresini alamamıştım. o dönemde zaten bu kadar alışveriş delisi değildim. bişeyi görür beğenir ama karşıma çıkmazsa unutur giderdim.

aslında bunun %100 pamuklu versiyonunu ve bi tık daha uzununu tercih ederdim ama bunu bile bulduğuma şükretmek lazım, o yüzden kaçırmak istemedim.

fiyatı: 19,95tl. alelade bir tshirt için biraz pahalı olabilir ama 40-50lira bile olsa düşünmezdim.

bu arada bohem mi deyim, hipster tarzı mı diyim, rock chick mi bu tarz şeyler sevenler ankamall h&m' e uğrasınlar. hem çeşit bol, hem de indirim baya yaygın.

işte giymek için bir elbise istiyorum ama aradığım şeyi bir türlü bulamadım. benim istediğim basen kısmı dümdüz insin. belim kalın, popom sıfır olduğu için çan etekler bende felaket duruyor.

mango vs.de baya bir elbise var, maalesef hepsi çok kısa. mini etek giymeye cesaretim var ama işte giyicem aldığım şeyi abartmayalım.

haliyle alışveriş yapabileceğim dükkanlar sınırlı. bunu da aldım ama eve gelince ne büyük bir hata yaptığımı anladım. ilk fırsatta geri gidiyor. fiyatı 69,95tl idi.

elbiseyle giymek için 2 de çorap almıştım. fiyatı:19,95tl. elbise geri gidiyor ama çorap her daim lazım bişey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder