9 Eylül 2013 Pazartesi

duty free..


giderken bunu aldım, içki olarak. değişik geldi. lychee aromalı. lychee' yi hiç yemedim ama body shop' un lychee aromalı parfümü güzeldi. bu da güzel kokan ama şurup gibi bir içecek. yoklukta içtik işte.


oreo: 9,5€. bu oreoları merak ediyordum, free shopta görünce aldım. çikolatalısı ehh işte ama kremalı olanın negrodan farkı yok bence.
anthon berg cocktails: 10€ bunu tee kıbrıs' ta görmüştüm de alamamıştım, kısmet bu sefereymiş. çok kalın ve dandik bir çikolata katmanı altında reçelimsi kıvamda kokteyller var. sevmedim. riga' dan aldığım daha orjinal bir şeydi.

be delicious so sweet parfüm: 39€ bu ufak boyları alınca zarar ettiğimi biliyorum, helde de bu setteki gibi 4 çeşit görünüp, aslında 3 çeşit olanlarla. ama kendimi tutamıyorum.

biraz da içki aldım.
jack daniels:3€
absolut: 2€
jagermeister: 2€

baileys 50cl: 11€ bunu büyük boy aldım, çünkü ufaklık yoktu. iyi de oldu. ufaklıklar gözüme daha sevimli geliyor ama daha pahalıya geliyorlar, farkındayım. hele sabiha gökçen baya pahalıymış. bunlar kıbrıs' ta 1€ idi. hatta jagermeister' i de büyük boy alıyordum nerdeyse. 2 de shot bardağı hediyelisi vardı. ama taşımaya üşendim. evet bazen böyle akıl tutulması yaşıyorum.

asıl olayımız bu ufaklıklar. bunları riga duty free' den aldım. tadlarını bilmediğim ve sıvı sınırına takılır mı diye düşündüğümden ufak aldım. sarı olan %45, beyaz kapaklı olanlar %30 alkollü. denemek için sabırsızlanıyorum.



bu da şampanyam ya da köpüklü şarap. çok sempatik, ufakrakça biraz. görünce dayanamadım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder