17 Eylül 2013 Salı

..

tamam kraliyet ailesinden değilim, ama görgüsüzlüğümün de sınırları vardır. mesela toplantı için gittiğim otelde resim çektirip instagrama koymam. hoş prensip olarak internette hiçbir ortamda kendimin resimlerini paylaşmam ama.

arkadaş bu nası bi görgüsüzlüktür yahu. şu yeni nesil zenginler diyorum. bu güne kadar s4' e sempati besliyordum, yemin ederim tiskindim yahu. tiksinmedim. özel olarak tiskindim. dünyalılardan tiskiniyorum şeklinde. zaten hepsinde 10cm topuk, üstünde çubuk gibi şekilsiz vücuda karaktersiz kıyafetler, koca kafa artı s4.

bi de kılıf takmış şapşal şapşal, bütün kılıflarımı atasım var.iphonum beyaz olsa bi saniye durmam ama siyah da çok erkeksi duruyor yahu.

zaten sıra sıra dizilip poz vermece nedir iyh hiç sevmem. şimdi aslında deli dedikodu edesim var ama detaya girip kendimi ifşa etmekte istemiyorum. ama valla tiskindim yaa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder