23 Eylül 2013 Pazartesi

mango pantolonum..

geçenlerde işten bi kaçamak yapıp armada' ya geçtim. armada ne karışık bir avm' dir arkadaş. bunca yıllık ankaralıyım, avmleri de seviyorum yalan yok, ama armada' yı sevmiyorum, alışamadım da. arkadaki bina daha iyi, ama öndekinden arkaya geçiş yolunu bile bulamadım. dışarıdan dolaştım.

neyse mango' da indirim çok çok az da olsa devam ediyor. bu siyah pantolonu buldum. fiyatı 39,99tl. fiyatı bir pantolon iin hiç fena değil. işte de giymeyi düşünüyorum.

pantolon yarı fiyatına düşmüş ama sezon ürünlerinin fiyatı da çok iyi geldi bana. hırkalar 40tl idi mesela. indirimde de 30' a falan düşüyor. ihtiyaç varsa indirim beklenmeden alınabilir.

bu arada mango' dan aldığım ilk pantolon. mango pantolona girebilmenin haklı gururunu yaşıyorum şu anda. rejim düzenine ptesiden itibaren daha sıkı sarılmak için motivasyon olur bana umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder