10 Eylül 2013 Salı

izmir demek..

izmir demek benim için bu tatlı kedi demek. 2013 yazına izmir' de veda ettim, daha doğrusu karaburun' da. karaburun güzel yer. tertemiz bir denizi var, sakin yazlıkçı kasabası gibi. apaçiler basmamış ortalığı. tek sorun aşırı uzak oluşu. bir emekli için ideal olabilir ama haftasonları kaçabileceğim bir yere ihtiyacım var. izmir' e 2 saat falan. üstelik de yollar çok virajlı, gerçi yeni yol hızla yapılıyor. bir de su çok soğuk. en son antalya' da denize girdiğim için bana öyle gelmiş de olabilir gerçi.

kedinin hikayesine gelince: akşamları yemek yediğimiz bi yer var. bu da onun bahçesinde takılıyor. ama şunun tipine bak nası da karakterli. sağ ayağının en dış parmağı kesik gibi bir şey, mümkün olduğunca ona basmıyor. yara görünmüyor ama alışamadığına göre yeni bir hadise. çok fazla kaçamıyor da haliyle. 2 gün ben bunu baya besledim. imkanım olsa yanımda getirirdim, resmiyle yetindim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder