30 Eylül 2013 Pazartesi

eylülde bitenler..

bu güneş kremi ile hem 2013 yazına veda ettik, hem de güneş kremlerine. zamanlamam mükemmeldi. gerçi şimdiden seneye için stok yapmayı düşünüyorum. tekrar alınabilir aslında, fena değildi.



the body shop coconut body scrub: sevmedim. bu body scrubların köpürmeyenlerini sevmiyorum. bu da krem gibi bir şey, köpürmüyor. bol bol kullandım bitsin diye. 2 kullanımda bitti. tekrar alınmayası.

lush aqua marina: güzel bişey. günlük kullanım içindi ama ben haftada 1-2 kere banyoda kullandım. etkili oldu mu bilmiyorum ama maske yapmayı seviyorum.

son kullanma tarihi çok yakındı, o tarihe geldiğimde daha kutunun yarısından fazlası duruyordu, ben de kullanmaya devam ettim.

tekrar alabilirim de aslında.

burda tek resimle 4 ürün değerlendireceğim, çünkü bu arkadaşları kaldığım otelde bıraktım.

the body shop seaweed temizleyici: seviyorum bu ürünü, çok güçlü bir temizleyici değil, onu hissediyorum. büyük boyunu muhtemelen almam ama bu ufaklık ideal bence. tekrar alınabilir.

yves rocher limonlu maske: 3 dk yüzde bekletip yıkanıyor. baya sevdim aslında. minimal düzeyde de etkili oldu sanki. kampanya denk gelirse tekrar alabilirim.

too faced lashgasm mascara: başta nefret etmiştim, ama her maskara gibi sonradan oturdu. dikkatli sürülmezse topaklanma yapabiliyor, bence olmazsa olmaz değil. çok çabuk kurudu sanki. tekrar almam.

clinique göz kalemi: aslında hiç göz kalemi kullanmam ama yaz için göz kapağına siyah far sürmekten daha pratik oldu. çok bulaşır diye düşünüyordum ama beni yarı yolda bırakmadı sağolsun. antalya' da ağustos ayında, öğlen sıcağında bile bulaşmadı. tekrar alınabilir.

alterra makyaj temizleme mendili: fiyat-performans açısından gayet iyi durumda. kesinlikle tekrar alınabilir.

the body shop satsuma body butter: insan bütün body butterların aynı olacağını düşünüyor ama değil. bu iyilerden. kokusu da fena değil. biraz yapay bir koku ama çekilmez değil. evdeki krem stoğu biterse tekrar alınabilir.

kenzo body milk: bu yıllar önce gelen kenzo parfüm kofresinden çıkmıştı. ayrı olarak satılıyor mu bilmiyorum ama satılsa alırdım. bir kere kenzo parfüm gibi kokuyor, nemlendirmesi güzel, normal bir losyondan biraz daha yağlı. bulsam tekrar alırdım.


sephora banyo yağı: bunlar geçen kıştan kalma, kokusu neliydi hatırlamıyorum ama sevmedim.

cosmo shop aseton: işini yapan bir parça, fiyatı da iyiydi. daha ucuzunu görmezsem tekrar alabilirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder