1 Temmuz 2011 Cuma

zara indirimi..

bugün başladı. genelde ayın 2' sinde yaparlar ama açıkçası ben bugün olmasını tercih ederim. cumartesiye gelmesinden iyidir. bugün de hatrı sayılır bir kalabalık vardı. gitmeyeyim dedim ama öğleden sonra dayanamayıp gittim. ortalık gene dağınık ve kalabalıktı ama sanki herkes bakıp bakıp almıyor gibiydi. zaten zara' daki indirim çok düşüktü 80 liralık şey 70' e düşmüş bi işe yaramaz.
şunu gördüm internette çok kızdım. neyse ki mağazada yoktu. belki vardı da kalmadı. 20liraya iyi çanta. kışın almıştım ve special price' dı. zaten special price sa niye daha fazla indiriliyor ki?
kışın beğendiğim 120liralık babet 80' e düşmüş 40' dan fazla vermem. hem benim beğendiğim beyazı yoktu.
ayıp olmasın diye 1-2 tshirt denedim ama almadan çıktım.

bershka' da geçen gün beğendiğim bir sandalet vardı onu denedim. fiyatı da iyiydi ama 40' ı dar geldi, 41 uzun geldi. zaten altı karton gibi nasıl giyiyorsunuz onu kuzum. içimde kaldı biraz acaba 41' i alıp önünü kessem mi diye bile düşündüm ama parmaklarım çok geride kalacaktı:(

stradivarious' da sezon başında beğendiğim babet düşmüş ama sadece pembesi kalmış. aynından 2 taneyi naapcam diye çıktım.


pull and bear' dan bir tshirt ve sezon başından beri beğendiğim kolyeyi aldım. hemen hemen bütün takılar sezon başından beri duruyordu. sonunda inmişler 5' er tl falan. biraz daha düşer muhtemelen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder