7 Temmuz 2011 Perşembe

bitirilesi temmuz..

biraz geç kaldım ama geçen aykiler bitmek bilmedi.

one step pedicure: her gün kullanmama rağmen gene de bitmedi. 1/4' ü falan kaldı. bir etkisini görmedim sanırım. bunu uyguladıktan sonra krem de sürdüm ama deli gibi de ovalamadım yani. bitsin bir daha almam. zaten satıldığından bile emin değilim.

cranberry joy lip balm: bundan da illalah yani. bitmedi gitti ya. aylardır kullanıyorum, son bir aydır sırf bunu kullanıyorum. günde en az 20 kere sürüyorum daha yarı oldu. üstelik beyaz beyaz kalıyor ve pek de nemlendirmiyor. bitmeyeceğini biliyordum ama evde milyon tane lip balm var, bir yerden başlamak lazım. zaten teneke kutusu için almıştım ama bir daha hayatta almam.

aqua lily parfüm: bunu geçen yaz body shop indiriminden set halinde almıştım. tüm set bitti, bir bu kaldı. tam yazlık bir koku. dibini gördüm gibi. 2haftaya biter bu. tekrar alırım ama piyasada denemek istediğim çok parfüm var.

rosense gül kremi: bu krem ilk geldiğinde o kadar çok sevdim ki kokusunu, nemlendirmesini kullanmaya kıyamadım. sonra nooldu best before tarihi geçti. biraz kurudu gibi oldu. aferim bana. şimdi sürünce pul pul oluyor. o yüzden sadece ayağıma falan sürebiliyorum. sırf bu yüzden bile evdekiler bitmeden yeni ürün alma yasağına girilebilir. az kaldı zaten. bitsin alırım herhalde ama yeni her zaman iyidir.

dermohair tüy azaltıcı krem: bu krem de bitmek bilmedi. bazen bir heves kullanıyorum sonraki hafta unutuyorum. pek etki göstermiyor. pek de etkili değil gibi. giderken bunu yanımda götürücem. içinde shea butter, aloe vera vs. her türden nemlendirici madde var.krem niyetine kullanayım diyorum.
edit: aferim bana sen o kadar listeye al. yanına alma. öbür aya kaldı bu.

yerine bunu bitirdim. aslında bitmese de olurdu. fena değil. biraz yağlı kalıyor ama body butter olduğu için normal. dibi görünmüştü. dedim bitirayim de yenilensin. tatilde çok kullanıyorum nemlendirici. güneşe çıkmadan önce ne kadar krem sürsem de sonrasında nemlendici sürmezsem pul pul oluyorum.

bu da bitti. tchibo' dan mayo alınca vermişlerdi 2 kutu. birini bizimkilere verdim. birini de kendim kullandım. ayy çok güzel bişi ya. değişik şeyler kullanayım diye bazen böyle klasik şeylerin değerini unutuyorum. kremin yapısı çok güzel. hele de eskimiş rosense' den sonra ilaç gibi geldi. hemen emiliyor. bazen yüzüme bile sürdüm valla. nemlendirmesi çok güzel. seneye tatile giderken koca bir kutu alıp götürücem. mayom da süperdi. annem pek kıskandı. seneye ona da alıcaz galiba. bu sene desensiz dandik bir mayoya 110tl verdi. içi baya acımıştır.
bu da piyangodan bitti. giderken nerdeyse sıfırdı. giderken dedim ki 3tane parıltılı beyaz farım var. beni assolist olarak çağırmadıkları sürece kullanmayacağım için birini kullanayım dedim. göz pınarlarıma sürmek için bile fazla parıltı. aklıma bi fikir geldi. habire bacaklarıma sürdüm. hem çok belli olmadı. hem de hoş oldu gibi. sonuçta bitti. hayatta almam bir daha. zaten yarısı plastik çıktı. o görünen kiremit rengi yerler plastik.
bunun bitmesi de sürpriz oldu. bunlar da toplu poz verse iyiymiş ama biteni direk attığım için tek tek oldu. bu da kıvırcık saç kremi. pek de işe yaramadı. gidip tekrar almıycağım bişi.



bu da küçük boyu 2 kullanışta bitti. kokusu sabun gibi. köpürmesi güzel. tekrar alınası..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder