3 Temmuz 2011 Pazar

sephora indirimi..

gitmeyeyim dedim ama dayanamadım.

bu sefer kimse peşime takılmadı çok şaşırdım.

bunları aldım. fiyatlar her sene biraz daha artıyor. şu oje 2 sene önce 1tl idi. şimdi oje 5tl.

gloss da daha geçen sene 8tl idi. bu sene 12tl.

bu renk oje çok tatlı. 3sene önce falan çok modaydı ya açık yeşil. bu sene hiçbir yerde bulamadım. sırf buldum diye aldım. sephora' nın ojeleri pahalı olsa da, küt fırçası çok kullanışsız olsa da tek katta renk vermesini seviyorum. 1 katta şu görünen rengi elde ettim. parmakta çok güzel duruyor bu arada tam yazlık. yaz mevsimini pastel tonlarda yaşamaya devam ediyorum. color block' a bakalım daha ne kadar dayanabileceğim? gerçi ben neyi sevmesem uzun sürüyor bkz: skinny kot, bkz: tayt, bkz: babet.

gloss da asla dışarıda süremeyeceğim bir şey. siyah gloss. sırf meraktan aldım. aslında tek kat sadece yanlara gothic bir makyaj yapılabilir gibi de..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder