3 Temmuz 2011 Pazar

robin hood..

şurdan izledim:
http://www.fullhdfilmizle.com/savas-filmleri-izle/robin-hood-full-hd-turkce-dublaj-izle/8

film güzel. gerçi robin hood şöyle şunu yaptı falan diye bir film bekliyor insan ama robin hood' un doğuş hikayesini anlatıyor.

russell crowe gladyatör için ne yaptıysa aynısını yapmış bir film daha çıkarmış. olay şu: bu russell abimiz iyi bir savaşçıdır, kralına da çok bağlıdır ancak kral ölür yerine kötü biri geçer bunu kovalamaya başlar. sonunda soylu bir kadına aşık olur ve kralla yaptığı bir savaşı kazanır. 2 filmde de hikaye nerdeyse aynı. burda iyi kral aslan yürekli richard. yakışıyor falan ama hep aynı rolü oynamak sıkmıyor mu? bir de tombik tombik elleri var. ok atacak diye zoom yapmışlar ama çok takıldım.

mesela bak cate ablamıza koskoca elizabeth' i oynadıktan sonra gelmiş burda köyün lordunun dul ama onurlu karısını oynuyor. gerçi onda da bir ben kendime yeterim erkeklere ihtiyacım yok rolü var ama çaktırmıyoruz.

filmde aslan yürekli richard nasıl ölmüş onu öğrendik. aslında böyle böyle ingiliz tarihini baya öğreniyoruz. hatta bir de magna carta mı geliyor dedim ama olmadı galiba. bizde de böyle filmler çoğalsa, sülüman iyi bir başlangıç.

o değil de fransızlara acıdım biraz. sen tut tee ne zamandan casusu yolla, kral adayıyla dost yap, ülkeyi iç isyan konumuna getir, saldırı planla, tam kıyıya çıkıcan adamların krala bağlı olacağı tutsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder