13 Ocak 2011 Perşembe

sınav..

sınav dündü ama ben ancak bugün yazabiliyorum. aslında iyi geçti gibi. sadece 2. soruda olmaması gereken bir şey yazmışım. inşallah fazla puan kırmaz. aslında sorular kolay gibiydi. 4tanım, bir de açıklama sorusu. sorulara başladım. ilk soru çok iyiydi eksiksiz yazdım. 2' de biraz afalladım gibi. baktım sayfanın da sonuna gelmişim gibi hemen arkadan 3' e geçtim. 3-4 de iyiydi. açıklama sorusu da hocanın eski sorularındandı. neyse ki bu sefer okuyup girmiştim onları. umarım yeterli olmuştur.

süre çok kısaydı o yüzden son sorularda hızlı hızlı yazmaya çalıştım. yazım biraz kötü oldu. zaten tek kağıt vermişler. bizim eski büyük kağıtların a4 fotokopisini çekmişler, kağıt yarıya düşmüş ama hala tek sayılıyor.tamam hoca daha az okumak için böyle yapıyor ama benim yazım büyük ne yapayım?

iyi geçti ama habi iyi ezberlemiştim bu sefer. o takıldığım soruyu da beklemiyordum açıkçası. kelime kelime yazdım aklımdaydı. gerçi millet döşemiş kopyaları şimdi onlar geçer de ben geçemezsem reva mı yani..

ıyy zaman sınavdan önce arkamda bir kız vardı. almış eline telefonu sevgilisiyle mi ne konuşuyor. pek de dertli. bitirmem lazım okulu bilmem ne kafa ütüledi 2 saat ya..

zaten sınava girmeden de gittim şimdi sınıfıma baktım ana binadan, yan binadaymışım iyi dedim gittim. tam gircem tabelalara bir baktım farklı. sınıflar değişmişti. sonradan aklıma geldi. sonra ana binaya geri gittim. günlük yürüyüşümüzü de yapmış olduk. ama ya o tabelayı görmesem kafamı eğip sınıfa dalıversem düşünsene..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder