27 Ocak 2011 Perşembe

inception..

http://direkizle.net/baslangic-inception-izle-altyazili.html

burdan izledim ama ekran çok küçük ve baya parçalanmış haldeydi. doğrusu bu filmden umutlarım büyüktü çünkü son dönem filmlerinden ve oldukça popüler oldu. ama bunu bile 5. denememde falan bulabildim. bunun dışında sorunsuz izleniyor.
filmn adını türkçeye başlangıç diye çevirmişler ama saçma olmuş.filmden anladıım kadarıyla inception birinin aklına bir fikri yerleştirmekmiş.

sonunu da anlamadım zaten. dom kurtuldu mu? geri döndüğü o hayat gerçek miydi? tamam o japon adam o topacını tuvalette görmüştü yani artık o şey amacını yitirdi ama..

güzeldi aslında fikir falan çok yaratıcı ama şu kovalamaca, ateş etmece sahnelerinde falan biraz sıkıldım..

bir de junocuk vardı filmde.o kızı öyle ciddi ciddi hiç düşünemedim. her görüşte junbug diyesim geldi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder