11 Ocak 2011 Salı

bir apaçi masalı..

ekşiden bir başlık bu. bugün tesadüfen gördüm, okumaya başladım ilginç bir şey aslında. adam başlığı parsellemiş hayat hikayesini anlatıyor, bolca da imla hatası falan var. güzel ama akşam akşam. biraz roman gibi.. çook çok uzun ama güzel, sıkmıyor bir de. sonunu merak ediyorum ama nereye bağlayacak diye. o değil de tam dizilik. bunun dizisi çekilsin millet deli olur..

sonuna daha var sanırım. abartı bir hikaye değil ama öyle bir kendine bağlıyor ki. gün gün yazılıyor ama daha çok yazsın istiyorum. sanki bir kitap okuyorum ama bir yerde sayfayı çevirmeme izin verilmiyor. beklemem gerek.

bu arada baya da meşhur olmuş anladığım kadarıyla..
320' ye kadar geldim.

edit: hikaye bitti. güzeldi yaw. way be adam neler yaşamış. şu son kristina olaylarına üzüldüm. bütün sözlük birleşsin kristina'yı ikna falan etsin yahu. adam harbi çalışmış çabalamış. karşısına da ne güzel fırsatlar çıkmış. ben noolcam ya. dur bakalım sonumuzu görebilsek keşke. o değil de ben çok tembelim ya. öyle böyle değil..

2 yorum:

  1. bu hikayenin yarısı bile değil.tamamını inci den okumuştum.incide silindi entryler.okumaya dewam etmelisin

    YanıtlaSil
  2. bende okuyorum süper yazmış amınakodumun fakini :)

    YanıtlaSil