20 Ocak 2011 Perşembe

günlerin getirdiği..

bu aralar ders çalışmamak için yapılan anlamsız hareketlere yenilerini eklemekle meşgulüm. manikür yapmak, youtube' dan eski klipleri seyretmek en yaratıcı yöntemlerim.. tabi bir de bol bol uyuyorum. bir insan bu kadar uyur da gene de uykusu olur mu? bak geceleri 12' de yatıyorum, sabah 8' de kalkıyorum. tamam normalde de 5 saat uykuyla yetinebilen androidlerden değilim ama insana 8 saatin yetmesi gerekir di mi? 10civarı bir uyku basıyor ki. hadi diyorum 15 dk uzanayım çünkü gözlerimi açamıyorum. o 15dk dediğim 1' de kendimi zorlayarak kaldırmamla son buluyor. sonra 4 gibi gene basıyor. bu sefer tutmaya çalışıyorum kendimi tv falan izliyorum biraz..

bu arada uykum açılsın diye bol bol kola içiyorum. nescafe günde 1 fincandan fazlası beynimi uyuşturuyor sanki. kolaya abanınca da yeni yıl kararlarım yalan oldu haliyle. abur cuburlar da gırla gidiyor. hergün çikolata yiyorum, zırt pırt cips yiyorum. neyse ki yarın son..




ama alışveriş sözümü tutuyorum. o posttan sonra ankamall' a bile gitmedim. şu son sınavı da bir atlatsam hem bahçeli hem de ankamall' a gidip acısını çıkarıcam.

bulabilirsem bunu alıcam. gerçi ankara' da artık öyle aman aman kar olmuyor ama işe yarar bir şey gibi.cumaya kalır mı bilmiyorum ama.


haftaya film izlemelere de geri dönücem. bu aralar sadece the simpsons izliyorum. o da evdeki ufak laptoptan kaçak girişlerle. ama o ne pis bişi öyle. tam ekrana aldığımda anca normal oluyor falan. bu ipadleri falan nasıl kullanıyorlar ki..










o değil de geçen seneden bir arkın cvp kağıdına bakıyorum çocuk bariz eksik yazmış ama hoca tam puan vermiş, süper bir puanla geçirmiş. benim günahım neydi diye düşünüyor insan. tamam o soruya hiç puan vermese bile geçerdi ama..

bir de doctor who.. ne bölümdü ama. uzaylıların niye sürekli amerikalılarla ilişki kurduğunu açıklamışlar. meğer bir bm anlaşması varmış. sadece amerikan başkanı görüşebilirmiş. ne kadar gerçektir bilmem.
bir de şu farkedilmezlik kolyesi güzeldi. görünmez yapmıyor ama farkedilmez yapıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder