21 Ocak 2011 Cuma

ohh bee..

son sınavımı da atlatınca kendimi indirimlere vurdum. nasıl da özlemişim. ilk önce bahçeli' ye gittim. aslında çok üşeniyordum. gitmesi değil de geri dönmesi sorun. güya ankaralıyım ama hala bahçeli' den metroya nasıl yürüneceğini çözemedim. ben de bakanlıklar' dan kızılay' a yürüyordum. üşenmem ondan. sonra dedim ki şimdi gitmezsem en az 3 hafta gidemem o arada da mango outlet indirimi kesin biter, sonra bekle ki yaz gelsin.

şansıma tam da öğle saatinde gitmişim. ayy ne kalabalıktı öyle. zaten ufacık dükkan. alt kat zaten tırt, 1 parça ürün bulamadım deneyecek. aslında baya düşmüş 5-9 arası fiyata bir sürü body, kazak falan var. ama muadilleri 3 tanesi 5' e sosyete pazarında satılırken sırf üzerinde mango yazıyor diye almam yani. üst katta işe yarar montlar vardı. baya vardı ama, ihtiyacı olan kesin gitsin. ben de ihtiyaçtan değil de çeşit olsun diye 1-2 tane beğendim. 1 tanesini nerdeyse alıyordum ama sonradan vazgeçtim. fiyatı 69tl. aslında içime sinen bir manto olsa değer. ama üstüme oturmadı. aslında çok bol duruyor, nerdeyse 1 beden küçük alıcam ama önü dar. 40 falan olsa alırdım da boşver dedim. iyi ki bırakmışım. pişman değilim.

bu arada kış vakti cadde mağazalarını gezmek ne zormuş. gir, üstünde mont, içerisi sıcak, gezerken terle. sonra denerken ayrı bir sorun çanta, mont, atkı çıkar; sonra geri giy..

bahçeli' de mango outlet dışında farklı ne var ki. tchibo, oxxo, batik, lcw falan. iyi de onlar ankamall' da da var.

tchibo' dan dediğim şeyi aldım. muhtemelen hayatım boyunca 1-2 kere kullanırım ama almasam alsa mıydım diye kurar dururdum artık.

lcw' de de bir pantolon beğendim ama kalıbı mı dardır ben mi çok şiştim içine giremedim walla. kendi bedenim halbuki. utanıyorum kendimden yarın rejime başlıycam. zaten bu ara fazla saldım.
bir de bahçeli' de bit pazarı diye bir yer var oraya girdim. eskiden orayı çok severdim çok orjinal şeyler olurdu ama bayadır gitmiyorum. ben mi gözümde büyütmüşüm yoksa eski orjinalliği kayıp mı olmuş..

tam artık dönüyorum bir baktım ankaray ring servisi. :))

sonra ankamall' a geçtim. ama daha o zamandan biraz yorulmuştum. haftaiçi bir gün gideyim dedim ama şu sephora indirimi bitecek ya. onun merakıyla gittim.

mangoyla başladım. indirimin başında aldığım tshirt  9,90' a düştüğünü görünce kaçarak uzaklaştım
sonra koton. indirimi pek övülüyordu ama seçilmiş herhalde bir şey bulamadım. çok zorladım aslında tshirt ve takı reyonunu ama hiçbir şey çıkmadı.

sonra marks and spencer 30tl' ye bir şey aldım, indirim yoktu ama bu konulara girmeyelim.

sonra zara. zara nihayet alınası fiyatlara gelmiş. tüm tshirtler 9,90. düdük tshirtler pek bana hitap etmese de 2 parça bulabildim. bir de çok güzel çanta aldım. indirimde değildi sanırım ama şu zara' nın special pricelarından 39,95. o boydaki çantaya değmez ama sonbahardan beri aradığım türde bir çantaydı. zaten zara' nın çantaları hep pek pahalı olur. bir de bu sezon ne indirimde ne sezonda hiç alınası çanta göremedim. bulunca almak lazım. bir de v yakalı bir kazak beğendim. klasik lacivert kazak. 50tl' ydi. ama yumuşacıktı ya. 30' a düşsün alırım ben onu. düşer herhalde dümdüz kazak. kol detaylı da tek sıra düğme şeklindeydi ama çok sade bir şey. bir de babet beğendim ama sıktı ayağımı. ama 29,90' dı bütün babetler. tam alınası olmuşlar.

body shop' a geçtim. baya bir şeye yüzde 50 indirim yazmışlar. ev kokusu zımbırtısı aldım bir tek. fiyatı:29,90' dan 14,95' e düşmüş. aslında alınabiliteleri yüksekti. duş jelleri iyiydi. şu yeni çıkan kocaman duş jelleri 15' e falan geliyor. body scrub alabilirdim ama 2 hafta sonra watsons çıkartmam var. kendimi saklamak istiyorum.

sephora' da havuç serisi 5tl' ye inmiş ama karton kutuda. yeni şeyler gelmiş reyon boş değil ama alınası bir şey bulamadım. şu pek övülen yüz için makyaj temizleme zımbırtısı vardı ama ihtiyacım yok. herkesin aldığı 35tl olan confession of a concealacolic set de kalmamış:(

sonra üst kat. stradivarius' ta geçen gidip bulamadığım kolyeyi şimdi bulup hem de 4,95' e aldım. o değil de indirimden 1gün önce bir sürü kolye beğenmiş hatta buraya resimler falan koymuştum. o zaman sitesinde indirimli fiyatla listelenmişlerdi. şimdi onları yeni koleksyon etiketiyle 2 katı fiyata bir güzel yerleştirmişler reyona. mesela çilek kolye 19,90 olmuş. tesadüfen farketmesem yeni diye kakalayacaklar.

pull and bear' ın bir tık daha düşesi var bence. yazın tshirtler 5tl' ye kadar inmişti. bir de şallar 5' e inmiştim. şimdi 12. eğer gene 5'e düşerse 3-4 tane alıcam. düşmez de alamazdam üzülmem. ama 12'den alıp 5'e düşerlerse üzülürdüm.
bershka o kadar karışıktı ki hiçbir şey beğenemedim.

zaten o kadar yoruldum ki forewer new' e gireyim diyordum unuttum. kendimi boş bulduğum ilk banka attım. idmansız kalmışsız azizim. oturdum işte bir yere. acıktım yoruldum falan. yan koltuk boştu. 2 kız geldi. biri oturdu biri ayakta kaldı. ayakta kalan gözümün içine bakıyor kak diye. aralarında sonra da sen oturursun, sıkışalım falan diye laf çakıyorlar. yer yoksa başka yere otursaydınız sanki zorla oturttuk hayret bişi ya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder