8 Ocak 2011 Cumartesi

sephora indirimi..

beklediğim sephora indirimi de geldi. böylece indirim sezonunu kapatıyoruz. bu seferki indirim de her zamanki gibiydi. ama daha bir dandikti.


baya tekli farlar vardı bu sefer. 5' ti sanırım. fazla beğenilmediği için almadım. güzel mat renkler vardı esasında. maviler, morlar vs..

sephora' nın klasik ojelerinden vardı 2tl' ye. her rengi vardı ama aynı ojeyi ben flormardan da alıyorum.
sephora marka glosslar vardı. aslında onlar fena değil. geçen almıştım. ama güzel renkleri yok. sadece pembeler kalmış. bir de geçen indirimde 8di. bu sefer 10olmuşlar.
tüp gloslar da vardı. tüp için baya büyük göründüler gözüme.

bu yapışkan ojelerden de vardı.

5tl' ye makeup eraser diye bir şey vardı. açılmamışını göremedim. zaten pek sert geldi. o şey insanın gözünü oyar. ayrıca hafif ıslatılmış kulak çubuğu daha etkili.

bronzer vardı. 8 ya  da 10' du. çok koyu geldi gözüme.

too faced' in fondoteni vardı ama 35tl' ye o parayı verdikten seçe beğene güzel güzel başka zaman alırım.

1tl' ye şu sephora efervesanları koymuşlar standa. onlar zaten kasanın yanında her daim 1tl.

 göz ve dudak kalemleri vardı 1-2 tane klasik. pek renk kalmamış. almayı düşünmediğimden bulaşmadım.

claries' inki gibi camdan kristal bir kavanozda gloss vardı. 8 ya da 10' du.

sephora' nın dudak nemlendiricisi vardı. kavanozda ve stick olarak..

takma kirpik vardı. 5tl galiba..

smokey eyes palet vardı. ama 30 falandı.

eye primer gibi bir şey vardı. ama açılmışını göremedim.


ben de bunuları aldım. indirim standından hiçbir şey beğenemedim. ama bir şeyler almazsam aklımda kalacağını biliyordum. önde bunlar vardı. güya indirimde ama biraz sembolik. 2 set de 15tl. standda 10yazıyordu aslında ama boşver. zaten ben çantalar için aldım. zamanında watsons' tan 8tl' ye sırf boşunu almıştım. bunun en azından içi dolu. içinde şampuan, saç kremi, duş jeli, vücut kremi, losyonu, el kremi, dudak kremi kısaca her şey var. yorumlarını kullandıkça yaparım. güzel çıksa hiç fena olmaz hani..
2 ufaklık da banyo yağı. sırf şekli için aldım tanesi 1tl..







edit: aldıklarımı kullanmaya başladım. havuçlu seriyi hiç sevmedim. bir kere kokuları çok kötü. ilaç gibi kokuyor biraz. arada da hafiften bir parfümümsü gibi ama iyi anlamda değil. havuç kokusu mu diycem ama havuç nasıl kokar ki?

şampuanı kullandım ama daha banyodan çıkmadan yeterince temizlemediğini hissedip kendi şampuanımla yıkadım.
el kremi fena değildi. ama daha iyi kalitede ve daha iyi kokan binlerce alternatifi var.
body butter en kötüsü. hava mı almış, kurumuş mu noolmuş bir acayip.
duş jeli gene kötünün iyisi. ama bir duş jeli ne kadar kötü olabilir ki zaten. koku da kötü..

banyo yağı denilen şeyler de fos çıktı. benim planım bunları süs olarak saklamaktı. lavabonun üstüne koydum. su falan değmeyen bir yer. arada 1-2 damla falan geliyor o da bildiğin soğuk su. önce pembeyi elimde evirip çevirirken patladı. iyi dedim zaten şeffaf olmadığı için pek ısınamamıştım. dün de baktım kırmızının şaftı kaymış. altı tombullaşmış, akıtmış falan. kokusu falan güzel tamam ama al çilek yağını sür aynı hesap..

çantalar süper ama şimdiden kullanmaya başladım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder