7 Ocak 2011 Cuma

muhteşem yüzyıl..

sevdim bu diziyi. zaten ne zamandır çarşamba günleri izleyecek bir şeyler arıyordum. spartacus de bitti zaten.

yerine the tudors başladı gerçi. aslında o diziyi sevmek istiyorum ama çok karanlık bir dizi. gerçek anlamda.
ışıklandırması mı eksiktir nedir.

neyse muhteşem yüzyılda tüm oyuncular en az 1 kere dizide oynamış kişilerden. yani hepsi tanıdık. hele bir de engin günaydın var. ayy burhan altintop' tan sonra özlemişim. bu dizide daha sık görülsün ben düzenli izlerim walla.

yalnız şu hürrem olacak kıza takıldım. eskiden tarih kitaplarında mı ne hürrem' in portesi vardı. daha geç yaşlarında ama daha ince yüzlü bir şeydi. bu toparlak bir şey. o yüzden biraz garipsedim.

bir de dizi çok mu uzun yaaa.. kaçta başladı bilmiyorum ama 12' ye kadar sürdü nerdeyse. 4 saat sürdüyse oha derim..

edit: millet ne eleştirmiş bunu. tarihi hataları falan olabilir doğrudur. bir uzmandan yardım alsalar güzel olur. ekşide de ne çok konuşulmuş. izleyenlerin yorumları neymiş diye bakayım dedim. sırf yayınlanana kadar hakkında 18 sayfa yazı yazılmış. ama bence o kadar da kötü değildi yani şimdi tv de oynayanların çoğuna bin basar yani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder