30 Kasım 2010 Salı

the time traveler' s wife..

bu filmin kitabını okumayı falan düşünüyordum. filmini dnr' da görünce düşünmeden aldım. piyasa filmleri internetten izliyorum ama böyle adı fazla duyulmadık filmleri bulmak zor oluyor.

filme gelirsek: fikir bence çok güzel zamanda yolculuk yapan bir adam var ve evde oturup onu bekleyen karısı.. bu kadarı zaten filmin adından dahi anlaşılıyor. adam bu yolculukları istemeden yapıyor ve sadece kendi gidebiliyor. en kötü yanı da bu bir anda sokağın ortasında ne kıyafeti ne parası olmaksızın beliriveriyor. ya bir dükkandan ya da karşısına çıkan ilk kişiden kıyafet çalmak zorunda.

hikaye ilginç, film de güzel ama hani her filmde olur ya bir kırılma noktası. bu filmde yoktu  bence. ha şimdi, ha biraz sonra o noktayı beklerken bir baktım film bitmiş.

dvdnin kapağında the notebook'dan sonra yapılmış en romantik film demişler. sanırım sadece rachel mcadams' a atıf yapılmış.. bir de kapakta kahramanların yüzü hiç belli değil. film başlamadan  tanıyamadım bile..

(bu filmi 21,99 a aldım ama 2 ay sonra 10tl' ye falan bulursam çok koyar)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder