2 Kasım 2010 Salı

sex and the city 2..

http://www.fullizle.org/sex-and-the-city-2-full-izle.fullindirizle.html

burdan izlemeye başladım. vcdden kaydedilmiş. o yüzden görüntü ve ses kalitesi iyi ama türkçe dublajlı olması kötü. gerçi ilk filmde daha garip gelmişti. o zaman dizinin ardından izyeyince daha çok yadırgamıştım. ama son parça yok ya da ben bulamadım. o da şurda:

http://www.filmizle.com.tr/sex-and-the-city-2.html

burda sinema çekimi. çeviri kötü, baya bir cümle eksik kalıyor. kendim dinlesem anlayacağım ama o da uğultulu uğultulu. tam duyamıyorum.

filme gelirsek eleştirdikleri kadar kötü değildi bence. hiçbir şey yoksa da görsellik için izlemeye değer bence. baştaki gay düğününü çok sevdim. broadway şovu gibiydi. yalnız o 2 karakter nasıl evlenir anlamıyorum. sanki aman bunları da birbirine yamayıverelim gibi olmuş.
carrie ne çaçaron olmuş yahu. allah big' e sabır versin. yok televizyona bakma bana bak, koltuğa uzanma, dışarıda yiyelim, bir huzur ver yahu. burda ben daraldım. big de iyi gıg demiyor yavrum. bir de sonunda affetti ya çüş dedim adam artık iyice salmış valla.
bu arada 90lar teması güzeldi ama kısacıkmış. tanıtımlarda o kadar çok gördük ki baya bir yer verilecek sanıp sevinmiştim. zaman geçişli filmleri seviyorum..
abu dabi teması da ilginç olmuş. hani hep sözlükte falan geyiği geçer bu kızlar özellikle de samanta burda yaşasa neler olurdu falan diye. onun işlenmesi güzel olmuş. aslında çok derin konulara girecekmiş de biraz yüzeysel kalmış gibi. miranda' nın şirketteki ayrımcılığa gönderme yapması falan.
bunlar iyi de diğer ilişki durumları çok sıkıcıydı. hepsi evlenmiş, yaşlanmış.. ne kadar farklı dursalar da bir kısır karıp oturacaklarmış gibi. öyle bir sıkıcılık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder