3 Kasım 2010 Çarşamba

gene..

gene bir rossmann çıkartması, gene bir rival de loop çıkarması. bu sefer stand boş olur umuduyla daha erken gittim. kimsecikler yoktu. rahat rahat bakındım. ürün yelpazesi baya geniş. daha da alıcaktım ama renk seçmeye çalışırken gına geldi. tester falan var ama anlamıyorum ben pek, bileğime sürünce belli olmuyor gibi, haldır haldır da yüzümü boyamak istemiyorum. bir de fiyatları baya uygun olmazsa içim yanmaz diye düşünerek göz kararı seçtim. baya tutturmuşum ama iyi bari..
kirpik: 3,49
parlama önleyici:3,49
mineral pudra: 4,99
kaş seti: 6,90
concelear: 3,90

kirpik dışında hepsini denedim. onu da sırf meraktan aldım. pudra güzel. bana tam uydu. fırçası da güzele benziyor, kılları yumuşak ama kullanmayı pek düşünmüyorum. concelear pek renk vermiyor gibi. sanki hemen uçtu. parlama önleyici kağıtlar muadillerine göre biraz pahalı gibi ama güzel plastik bir kutuda, içinde de aynası var.
en gıcık olanı kaş setiydi. baya komplike bir şey. içinden kaş kalıpları ve çift taraflı fırçası çıktı. şeffaf görünen şey balm gibi bir şey. içindeki kullanma kılavuzu türkçe ya da ingilizce olsa bir fikrim olacak ama almanca anlamıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder