10 Kasım 2010 Çarşamba

ıvır zıvır..

bunun geleceği baştan belliydi zaten. 1 haftadır habire makyaj bloglarını dolaşıp duruyorum. bugün de kendimi rossmann' a attım. bu rossmann' ın gelişiyle anteres 1, ankamall 0 oldu gözümde. hele de zara grubu indirimde değilken ankamall' ın hiçbir cazibesi yok.

aldıklarım:
 mineral pudra 9,90
oje düzeltici 3,99
göz kalemi 1,90
(burdan sonrası tahmini)
dudak kalemi 2,75
parlatıcı 3,25
oje 1,99

şu pudra tamamen lüzumsuz oldu. niye aldım bilmiyorum. zaten gittiğimde gene oratlık karışıktı. doğru düzgün seçemedim. bir kadın vardı, yanına bir de görevli takmış, bir ona bir buna saldırığ duruyordu. sonra yanında bir kadın daha araya salça olmaya çalışıyordu. benim de araya kaynayıp bir şeyler seçmem haliyle biraz zor oldu. mesela dudak kalemini göz kalemi diye almıştım. gerçi güzel bir şeye benziyor çok yumuşak bir sürümü var. beyaz göz kalemi ihtiyaç kalemindeki tek şeydi. oje sağolsun hiç renk vermiyor. parlatıcı en bir güzel şey. vişneli de bir kokusu var. şu oje düzeltici denen zımbırtı da şimdiden gözüme girdi. hani koyu renk oje tırnak diplerinden çıkmak bilmez ya ince ucuyla süper bir çözüm yaratıyor. ama pudra gereksiz oldu. hem de diğer şeylere oranla pahalı. kendime ceza veriyorum. evdeki pudra stoğu bitmeden yenisini almayacağım.


bu arada bir de lcw' yi gezdim. küçücük mağazaya o kadar çeşitli malı nasıl sığdırmışlar hayret bir şey. özellikle çok çeşitli kazaklar vardı. lcw' den üst almama kuralım var. çünkü bir şey aldığımda herkesin üstünde aynısı oluyor. o yüzden baya kararsız kaldım. hele bir gömleği son anda bıraktım. pantolonlar için böyle bir kuralım yok ama anneme aldırabileceğim bir şeye para vermek istemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder