9 Kasım 2010 Salı

tutulma..

http://www.fullizle.org/alacakaranlik-efsanesi-tutulma-full-izle.fullindirizle.html

burdan izledim.

2. filme göre daha az nefret ettim diyebilirim. gene de erken ergen kızlar gibi "ayy edward çok tatlı, 100kere falan izleyebilirim" diyemem. durumdan haberdar olmak için izliyorum bu filmi. herkes o kadar bayılıyor ki izlemeyeni dövüyorlar durumu var sanki. mesela ne kadar batırsalar da harry potter' ı daha çok seviyorum sanki.

biraz kısaydı sanki bu bölüm. figüran vampirlerin replikleri falan vardı. hele o jasper yazık 2 filmdir 1 kelime etmedi herhalde. bir de vampir olma hikayelerini sevdim. diğerleri de anlatsın böyle.gerçi true blood' daki vampirler daha gerçekçi sanki. yani burdakiler güneşe çıkabiliyor, uyumaları gerekmiyor falan baya güzel bir hayat yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder