22 Kasım 2010 Pazartesi

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I

bu sefer ilk izleyenlerdenimdir herhalde. bu film ilk çıktığında sinemalar daha ucuzdu, alternatifler daha azdı. o zamanlar sinemada izleyerek başladığım için yıllardır devam ettiriyorum. bugün de izlemeye gittim. genelde türkçe dublajlı izlerdim ama o 40dk sonraydı. aslında 40dk geçirmek işten değildi de biraz üşendim açıkçası. tv de falan da dublajlı duyuyoruz. çok keskin bir ingiliz aksanı varmış mesela..

filme gelirsek, kitap kadar mükemmel olamayacağını öğrendik artık. ama en azından bence 6. film kadar kötü değildi. 6' da kitaptan tamamen bağımsız, kopuk bir hikaye vardı. ama bu gene fena değildi.

genel olarak olay akışı işlenmiş gibi. tam da emin değilim açıkçası. okuyalı  uzun zaman oldu. önce miydi, sonra mıydı karıştırdığım şeyler var. yani hatırladığım şey oldu mu olacak mı emin olamıyorum. ama sanki başlarda sindire sindire gidiyordu da sonradan atlamaya başladılar gibi. mesela ron' un gelişi daha uzun sürmüştü sanki, voldemort karşıtı radyo durumu atlandı sanki..

bir de filmin başında çok kesik kesikti. sanki fragman izler gibi..



sonuç olarak bence 11,50tl etmez. bir de 5tl' den mısırı kat. 16,50. ben o paraya 3 hadi bilemedin 2 dvd alırım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder